Onze school

Missie en visie

IKC Eden is een integraal kindcentrum met een evangelisch fundament. Het evangelie speelt een belangrijke rol in elk aspect binnen ons onderwijs en onze opvang. We zijn bijbelgetrouw en vinden het belangrijk dat we leven en voorleven hoe wij volgens de Bijbel met elkaar om moeten gaan. Dit aspect van discipelschap loopt als een rode draad door de school.

Betekenisvol onderwijs

Onze leerlingen ontvangen we dagelijks met veel plezier en warmte. We vinden het niet alleen belangrijk dat uw kind veel leert, maar ook dat uw kind deze ontwikkelingsperiode als een veilige, vertrouwde en plezierige periode ervaart. We hopen dat we met elkaar betekenisvol mogen zijn voor uw kind.

Medezeggenschapsraad

De medezeggenschapsraad (MR) van evangelische basisschool Eden bestaat uit zes personen. Drie hiervan zijn afkomstig uit het personeelsteam en drie uit de oudergeleding. Leden van de MR praten en denken mee over beleidszaken die de school en het onderwijs aangaan.

Foto’s

Bekijk hier hoe evangelische basisschool Eden er vanbinnen en vanbuiten uitziet en krijg een indruk van de activiteiten die we organiseren.