Overige

Verlofformulier

Vanaf 5 jaar is elk kind in Nederland leerplichtig. In bijzondere gevallen, zoals bij een huwelijk of begrafenis van een familielid, kunt u verlof aanvragen voor uw kind. Dit kan via een verlofformulier. Download het formulier, print het en lever het volledig ingevuld in bij de directeur van IKC Eden.

Inspectierapporten dienst jeugd en gezondheid

De Dienst Jeugd en Gezondheid (GGD) inspecteert de voorzieningen voor peuteropvang en buitenschoolse opvang. De rapporten van deze inspectie zijn openbaar. U kunt deze op de website van de Rijksoverheid bekijken.

Schoolondersteuningsprofiel

Binnen de lerende organisatie van IKC Eden zijn we voortdurend bezig met de ontwikkeling van de school, waarbij het afstemmen op de onderwijsbehoeften van onze leerlingen een centraal thema is omdat dit terug te vinden is in alle facetten van het onderwijs. Denk hierbij aan pedagogisch handelen, didactiek, instructie, begeleiding, differentiatie, het geven van feedback en klassenmanagement.